دبیر حزب موتلفه در قزوین گفت:

مسئولین با زبان مردم مذاکرات را بازگو کنند/ آیا برد –برد اتفاق افتاد؟. چرخ سانترفیوژ ها باچرخ زندگی مردم در ارتباط است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به برخی از تعارضات در بیانات مسئولین در خصوص مذاکرات گفت: مردم هنوز سوالات جدی در خصوص مذاکرات دارندٰ و مسئولین موظف هستند به این سوالات پاسخگو باشند.
کد خبر: ۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 04 August 2015

به گزارش تابناک از قزوینٰ محمد حسین شفیعی ها بیان کرد: بحث توافقات هسته ای مسئله ای نیست که با یکبار مطالعه آن بتوان تمام ابعاد آن را به دست آورد بر همین اساس مسئولین باید روند مذاکرات و اتفاقاتی که منجربه این مذاکرات شد را به زبان مردم برای آن ها بازگو کنند.

وی بیان کرد: این که چرخ سانترفیوژها چه ارتباطی با چرخ زندگی مردم دارد مسئله ای جدی است که تا زمانی که توافقات را برای مردم روشن نکنیم آن را درک نخواهند کرد.

دبیر حزب موتلفه قزوین خاطر نشان کرد: به نظر می رسد برخی از گفته های مسئولین بر این است که در آینده نزدیک اگر اتفاقی هم نیافتد کسی حق اعتراض نداشته باشم و از این رو از ابتدا در خصوص مذاکرات گمانه زنی های مختلف مطرح می شود.

شفیعی ها اظهار داشت: آنچه که مهم است و مطالبه جدی مردم است این است که ما چشممان را از بیرون ببندیم و به داخل باز کنیم به توانایی های خودمان همان تعبیری که مقام معظم رهبری داشتند ما اگر بخواهیم و انتظار داشته باشیم که مشکلات ما با نگاه بیگانگان و دشمنان نگاه مرحمت آمیز آنها که قطعا در آن خیانت و دشمنی وجود دارد حل بشود خیال باطل و عبث است باید همه مسئولین جدیت به خرج بدهند و برای حل مشکلات مردم به توانایی داخلی توجه کنند ابتکار و خلاقیت داشته باشند قطعا در سایه ابتکار و خلاقیت و سلامت نفس خدا هم کمک می کند و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که تحریم ها برای مردم ایران به وجود آورد خاطر نشان کرد:‌مردم انتظار دارند که از سوی مسئولین جدیتی اعمال شود و افرادی که به همین راحتی شرکت های در حال فعالیت ما خالی گذاشتند و برگشتند و تجهیزات خریداری شده مارا به دست ما نرسادند امروز نباید به راحتی بتوانند در صنایع ایران قدم بزنند و به این فکر کنند که اتفاقی نیافتاده.

دبیر حزب موتلفه قزین گفت: دولت مردان باید مراقب باشند که با برداشته شدن تحریم راه برای ورود عده ای به بازارهای ما باز نشود و بدانند که هر بی حرمتی و بی احترامی به این مردم پاسخی جدی خواهد داشت.

محمدحسین شفیعی ها ادامه داد: اما این دغدغه و نگرانی هست بالاخره دولتی که تمام قد علیه نظام ما و علیه مردم ما رفتارهای غیرمنطقی و غیرعقلانی و حتی غیرعاطفی داشتند، اینها کسانی بودند که حتی حاظر شدند تحریم دارویی بشویم و بیماریهای مختلف مردم ما را از پا در بیاورد فقط به خاطر اینکه مردم ما به آنچه که آنها می خواستند پاسخ ندادند این سوال برانگیز است که آیا این وزیر خارجه حق دارد که به سرعت بعد از توافق این ادعا بکنند که من میخواهم به ایران بیایم و بازدید داشته باشم و ما هم به راحتی بپذیریم در عین حال می بینیم که وزیر خارجه فرانسه به ایران می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار