طولانی شدن جام رمضان تیم رامسر را بدون تمرین راهی فصل جدید فوتسال کرد!

استارت مسابقات فوتسال لیگ برتر استان مازندران از دیروز از نقاط مختلف استان زده شد و بازی بعضی از تیم ها از جمله تیم فوتسال سامسونگ رامسر به یکشنبه موکول شد. رئیس کمیته فوتسال شهرستان رامسر:متاسفانه با توجه به طولانی شدن مسابقات فوتسال جام رمضان رامسر نتوانستیم خوب تمرین کنیم فردا هم که بازی داریم فکر کنم تنها تیمی باشیم که بدون تمرین فصل را شروع می کنیم...
کد خبر: ۷۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مازندلیگ امید رستمیان سرمربی تیم سامسونگ رامسراظهار داشت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده، طی صحبت هایی که با اقای امید حلاجیان نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ رامسر داشتیم، ایشان قبول کردن که تیم خلعتبری رامسر را خریداری کرده و هزینه های تیم را متقبل شوند و بنابراین تیم را به ایشان واگذار کردیم.
رئیس کمیته فوتسال شهرستان رامسر در ادامه افزود: خداروشکر که امسال در شروع کار بد نبود ولی متاسفانه با توجه به طولانی شدن مسابقات فوتسال جام رمضان رامسر نتوانستیم خوب تمرین کنیم و فردا هم که بازی داریم فکر کنم تنها تیمی باشیم که بدون تمرین فصل را شروع می کنیم و امیدوارم با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم ویک تیم منتخب را در شهرستان تشکیل دادیم بتوانیم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.
رستمیان در مورد انتخاب بازیکنان تیم در فصل جدید گفت: امسال ما یک سری بازیکنان جوان و با تجربه را داریم ولی در شهرستان با کمبود بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ را داشته باشند، مواجه هستیم ولی سعی کردیم بازیکنان جوان و با تجربه خوب شهرستان را باهم اقدام کنیم و یک تیم خوبی را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: با این شرایط هم امید به اینکه یک تیم بسیار خوب را داشته باشیم، نیست چون امکانات سخت افزاری ما ضعیف است و اگر بخواهیم با چند جلسه تمرین در هفته به مسابقات برویم، این امکانات در اختیار ما قرار نمی گیرد و با هم مثل تیم های محلی که تمرین می کنند، برخورد می کنند و از نبودن یک سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات رنج می برم.
امید رستمیان در پایان گفت: بنده با عشق و علاقه ای که به این ورزش و شهر خود داشتم آمدم 20 تا جوان را جمع کردم تا به عنوان نماینده شهرستان رامسر به این مسابقات برویم ولی از مسئولین شهرستان خواهش میکنم که یک حمایتی از این تیم داشته باشند تا شاید بتوانیم امید به قهرمانی در این مسابقات و صعود به مسابقات زیر گروه کشور را داشته باشیم.تیم سامسونگ رامسر در فصل گذشته لیگ فوتسال استان مازندران با نام خلعتبری رامسر در مسابقات حضور یافت که توانست با 10 برد و سه تساوی و 12 باخت و با 33 امتیاز در رده هفتم جدول جای بگیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار