تولید باکیفیت رمز بقای واحدهای تولیدی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:خلاقیت در کنار تولید محصول با کیفیت می‌تواند کمک شایانی به حفظ واحدهای تولیدی در این فضا کند.
کد خبر: ۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳ 22 February 2015

محمود احمدی گفت: رؤسای واحدهای کارگری باید تعامل بیشتری با ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشته باشند تا از قوانین مرتبط آگاهی پیدا نموده و از این طریق از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

احمدی گفت: هدف ما از این بازدیدها آشنایی با مشکلات کارگری و کارفرمایی و رفع موانع موجود در زمینه ایجاد اشتغال و بررسی فعالیت و توانمندی این کارخانه‌ها و شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای کاربردی برای توسعه و تقویت این مجموعه‌های تولیدی جهت ایجاد اشتغال برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، ضمن تشکر از مدیرعامل، مسئولان و سایر کارکنان مجموعه‌های تولیدی اظهار داشت: چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان است و مسئولیت سنگین و حساسی به عهده آنان است.

احمدی افزود: حفظ اشتغال موجود در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می‌رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی برای تحقق این موضوع دریغ نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: اکنون فضای رقابتی نفس‌گیری در بازارهای داخلی و بازارهای بین‌المللی حکم‌رماست و خلاقیت در کنار تولید محصول با کیفیت می‌تواند کمک شایانی به حفظ واحدهای تولیدی در این فضا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار