نیاز امروز جامعه، ترویج سبک زندگی شهداست

کد خبر: ۶۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 01 August 2015
رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه ماست.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سپاه قدس گیلان به ایرنا، سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلیل از خادمین شهدا سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) سپاه برگزار شد، راهیان نور را منشأ پرخیر و برکت و با عقبه الهی و قرآنی ذکر و اظهار کرد: این حرکت عظیم، کادرسازی انقلاب را در بخشی بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین تجلیل را خود شهدا انجام خواهند داد، گفت: راهیان نور امتداد مسیر شهداست و باید سعی کنیم ان شاالله از مسیر شهدا خارج نشویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه باید از شهدای والامقام الگوبرداری کنیم، تصریح کرد: شهدا در اخلاص بی نظیر بودند، کار برای غیر از خدا به هیچ وجه انجام نمی دادند و معنویت جبهه ها، جنگ را برای رزمندگان جذاب کرده بود.

وی با بیان اینکه هدف شهدا مقدس بود، گفت: ایثار، دوری از کبر، کمک به دیگران، محاسبه نفس و صداقت از جمله ویژگی های شهدا بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آنچه برای خادمین در این مسیر ذخیره می شود عمل خوب است یادآور شد: خادمین شهدا ابتدا باید خود عامل باشند تا سپس تاثیرگذار باشند.

در همایش تجلیل از خادمین شهدا سپاه قدس گیلان که با حضور مسوولان استانی و فرماندهان سپاه نواحی و خادمین شهدا در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد؛ نقدپور جانشین اردویی سپاه قدس گیلان نیز اظهار کرد: حفظ حریت جوانان در عرصه خطیر فرهنگی به وسیله راهیان نور محقق می شود بنابراین، نباید فلسفه وجودی خادم شهدا بودن را فراموش کرد.

وی با بیان اینکه پنج استان در کشور میزبان راهیان نور هستند، ادامه داد: گیلان رتبه پنجم عملکردی را کسب کرد که این خود جای بسی تقدیر دارد.

جانشین اردویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در آذرماه سال گذشته 338 نفر برای خادمین شهدا ثبت نام کردند، گفت: 329 نفر تائید شدند که از این تعداد، 170 خواهر و 159 برادر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی ارزیابی های صورت گرفته؛ سه ناحیه آستانه اشرفیه، رضوانشهر، صومعه سرا در عملکرد راهیان نور که بالاترین اعزام و همکاری را داشتند؛ به عنوان سپاه های نواحی برتر معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار