انهدام باند سرقت ویلاهای خالی از سکنه در چالوس

فرمانده انتظامی چالوس از انهدام باند سرقت ویلاهاهای خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 23 December 2018

عبدالله منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی،کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت منزل در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل باندی سه نفره اقدام به سرقت از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان می کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

منتظری تصریح کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده اند در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت ویلاهای خالی از سکنه در مناطق مختلف شهرستانهای چالوس و نوشهر اعتراف به ارزش یک میلیارد ریال کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: تلاش برای کشف اموال مسروقه و دستگیری مالخران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی چالوس در پایان از شهروندان، خواست: برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار