افتتاح 5هزارمسکن مهرتاپایان سال

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال پنج هزار مسکن‎ مهر در استان تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 31 July 2015

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال پنج هزار مسکن‎ مهر در استان تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش فارس، امیر خجسته در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر استان همدان با اشاره به مراجعات مردمی برای حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در استان، اظهار کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در جلسات استانی و با حضور مسئولان پیگیری و رفع شده است.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات باقی‌مانده در مسکن مهر، بازدیدی با حضور قائم مقام وزیر از پروژه‌های مسکن مهر استان ترتیب داده شد تا ضمن پیگیری‌ بودجه و یارانه لازم برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش بر این است قبل از شروع فصل سرما، مسکن‎های مهر بالای پنج هزار قطعه سفارش، بدون مشکل و با قطعات خوب تحویل متقاضیان شود.

وی با بین اینکه بیش از 18 میلیارد تومان بودجه از سال گذشته به پروژه‌های مسکن مهر استان همدان اختصاص داده شده، گفت: این میزان مبلغ از بودجه‌های در اختیار وزارتخانهبه عنوان یارانه کمکی به استان همدان اختصاص یافت.

خجسته وضعیت پروژه‌های مسکن مهر را در استان مطلوب دانست و تصریح کرد: همدان با اعتبارات اختصاص یافته در تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها در کشور وضعیت مطلوبی داشته و در زمینه افتتاح پروژه مسکن مهر نیز بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: با پیگیری‌ و تلاش بیشتر سعی داریم ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال آینده پایان یافته و تحویل متقاضیان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار