خط و نشان مدیرعامل ایران خودرو برای پژو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ایران خودرو برای همکاری با شرکت‌ های خودروساز خارجی فرش قرمز برای آنها پهن نمی‌ کند.
کد خبر: ۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزد، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یکه زارع افزود: شرکت پژو باید بداند درخصوص رفتاری که در گذشته داشته است پاسخگو باشد و برغم مذاکرات انجام شده و قراردادهای تنظیم شده با پژو این شرکت نباید مطمئن باشد که شریک اصلی ایران خودرو خواهد بود.

وی گفت: سیاست ایران خودرو در قبال کشورهایی که در جریان مذاکرات مواضع مناسبی در مقابل ایران اتخاذ نکرده اند و به حقوق حقه ایران توجه نکردند همان سیاست نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران است.
  یکه زارع گفت: رفتار ناجوانمردانه و غیرعاقلانه پژو با بازار ایران که به اخراج 8 هزار کارگر این شرکت ( شرکت پژو) هم منجر شد مشکلاتی را هم برای پژو و هم برای ایران خودرو ایجاد کرد.

وی گفت: پژو 22 درصد از فروش جهانی پژو مربوط به بازار ایران بود که در نتیجه خروج این شرکت از ایران این بازار بزرگ را از دست داد.

یکه زارع افزود : ‌درحال حاضر ایران خودرو با پژو، رنو و سوزوکی همکاری دارد و در کنار اینها با یک شرکت قدرتمند اروپایی به عنوان شریک چهارم در حال مذاکره است.

 

مدیرعامل ایران خودرو که به نظر می رسد تحت تاثیر انتقادهای اخیر کارشناسان و نیز فشار افکار عمومی ناچار به موضع گیری شفاهی و داخلی در قبال پژو شده، مشخص نکرد که این اظهارات تنها تبلیغاتی رسانه ای و شعاری است و یا اینکه در عمل نیز با نمایندگان این شرکت فرانسوی بدون اغماز و امتیازدهی تعامل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: ایران برای کشورهایی که به دنبال بازار مطمئنی هستند بسیار مهم  خواهد بود.

 

 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار