شرایط جدید کشور به رقابت تولید و کیفیت بیشتر محصولات می انجامد

کد خبر: ۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 29 July 2015
رشت - ایرنا - استاندار گیلان در بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی در رشت گفت : شرایط جدید در کشور موجب رقابت بیشتر تولید کنندگان و افزایش کیفیت محصولات می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد علی نجفی مبنای کار دولت را تقویت تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود : نگاه دولت حمایت از تولید داخلی و افزایش صادرات است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه اندازی کارخانه خودروسازی در گیلان اظهار کرد : در ارتباط با راه اندازی کارخانه خودروسازی در گیلان متقاضی داشتیم که کار تحویل زمینش انجام شده و قرار داد با طرف اروپایی داشتند و شرایط جدیدی بوجود آمده که بیشتر اظهار علاقمندی خواهند کرد که تولیداتشان را عرضه کنند.

استاندار گیلان در ادامه این نمایشگاه ها را محل عرضه آخرین وضعیت تولیدات کارخانه های خودروسازی خواند و گفت : این نمایشگاه جدیدترین اطلاعات و فناوری های تولیدات داخل را در اختیار مشتریان می گذارد.

وی با اشاره به راه اندازی 65 غرفه برای ارائه این دستاوردها در این نمایشگاه افزود : پنج شرکت در بخش تولیدات خودرو در این نمایشگاه حضور یافتند که ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه سه محصول جدید خود را در گیلان برای اولین بار به نمایش می گذارند.

نجفی با بیان این که شرکت های یاد شده برای عرضه دستاوردهای خود تخفیفات ویژه نیز می دهند، گفت : این تخفیفات می تواند برای استقبال بیشتر مردم از این نمایشگاه بسیار موثرباشد.

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی ، عصر سه شنبه با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در جاده رشت تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه در مکانی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع با حضور بیش از 65 واحد فعال تولیدی و صنعتی از سراسر کشور و نیز حضور شرکت های بزرگ خودروسازی گشایش یافت.

این نمایشگاه تا نهم مردادماه جاری از ساعت 16 الی 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار