با رای اعضای شورای شهر تهران؛

پیشنهاد برای تخفیف بیشتر بازدید مدارس دولتی از باغ پرندگان رد شد

اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد یکی از اعضا مبنی بر تصویب تخفیف متفاوت میان مدارس دولتی و غیردولتی در بازدید از باغ پرندگان را رد کردند.
کد خبر: ۶۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 18 November 2018

صبح امروز ادامه بررسی لایحه تعیین نرخ جدید بازدید از باغ پرندگان مجددا روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و زهرا صدراعظم نوری ـ رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست ـ با بیان این‌که در مصوبه جلسه هفته قبل شورا مقرر شد که تخفیف ۵۰ درصدی به خانواده شهدا، ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان شهرداری و افراد دارای کارت منزلت تعلق گیرد، گفت: تنها دانش‌آموزان از تخفیف ۷۵ درصدی بهره‌مند شدند، اما پیشنهاد من این است که بین مدارس دولتی و غیردولتی تفاوت قائل شویم.

 

وی با بیان این‌که مدیران مدارس دولتی در اداره مدرسه‌شان مانده‌اند و شرایط سختی دارند، اظهار کرد: اما مدارس غیردولتی بابت هر هزینه‌ای از والدین پول می‌گیرند و گزارشاتی دارم که در مقطع پیش‌دبستانی در یکی از مدارس غیرانتفاعی ۲۳ میلیون تومان شهریه دریافت کردند و قطعا شهریه در مقطع دبستان و دبیرستان بیشتر خواهد شد.

 

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود در مدارس دولتی تخفیف ۷۵ درصد و به مدارس غیرانتفاعی تخفیف ۵۰ درصد داده شود.

 

به گزارش ایسنا، این پیشنهاد با هفت موافق و ۹ مخالف رد شد و براساس مصوبه هفته قبل بلیت بازدید از باغ پرندگان برای فاز اول ۸۰۰۰ تومان و برای فاز دوم ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار