مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تاکیدکرد؛

پیکار با تفکرات امریکایی با گستره فرهنگ کتاب خوانی

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت؛ ستیز و عدم سازش پذیری با استکبار جهانی وتفکرات امریکایی ازطریق خواندن کتابهای اصیل انقلابی دست یافتنی است
کد خبر: ۶۷۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 04 November 2018

ارزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بااشاره به مناسبت ۱۳ آبان؛گفت؛ کتابداران با افزایش آگاهی بخشی به نسل امروز، با معرفی و به معرض گذاشتن کتاب های اصیل انقلابی، آمریکا و تفکر آمریکایی را محکوم به شکست خواهند کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان،که مصادف با روز دانش آموز است این روز را روزی تاریخی عنوان کرد وافزود؛فرهنگ استکبار ستیزی، آینده نظام جمهوری اسلامی را به دلیل ارتقاء سطح آگاهی های اجتماعی و بصیرت مردم بسیار ترقی خواهد داد.

این مقام مسوول بااشاره به دشمنی تمام نشدنی استکبار جهانی با ملت ایران خاطر نشان کرد، تقارن ۱۳ آبان با تحریم های جدید آمریکا نه تنها ملت ایران را از فریاد مرگ بر امریکا پشیمان نمی کند بلکه با اثبات چندباره این دشمنی ظالمانه، ملت ایران را متحدتر از گذشته در برابر فراعنه زمان بسیج می کند.
این استاددانشگاه تصریح کرد؛ آمریکا در برابر ملت آگاه و بصیر ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند و آن شکوه قیام های ملی علیه استکبار، پر شورتر و آگاهانه تر از گذشته و با حضور همه اقشار از جمله دانش آموزان و دانشجویان تکرار خواهد شد.
عضو شورای اداری استانداری بیان کرد؛ آینده نظام جمهوری اسلامی به دلیل ارتقاء سطح آگاهی های اجتماعی و بصیرت مردم بسیار روشن است و این دشمنی ها با پشتوانه وعده و حمایت های الهی ره به جایی نخواهد برد مگر در مهلکه و نابودی دشمن.
این مقام مسوول تاکیدکرد؛ کتابخانه های عمومی و کتابداران استان مازندران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عهد بسته اند تا در آگاهی بخشی بیشتر به نسل هایی که کمتر از انقلاب می دانند، کمر همت ببندند و کتاب های ارزنده انقلاب را بیشتر در معرض خوانش مردم قرار دهند تا ارزش ها و آرمان ها را یادمان بماند و از یادمان نرود.
این استاددانشگاه افزود؛ کتابداران با آگاهی بخشی به نسل امروز ، با معرفی و به معرض گذاشتن کتابهای اصیل انقلابی، آمریکا و تفکر آمریکایی را محکوم به شکست خواهند کرد.
کتابداران در این سال دوره های سیر مطالعاتی یاوران موعود را برگزار می کنند تا اعلام کنند ما تحت لوای رهبر عزیزمان به دنبال آماده سازی برای ظهور منجی عالم بشریت هستیم و از سنگ هایی که بر سر راهمان می اندازند باکی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار