فقر کرج از لحاظ سرانه‌های درمانی

کد خبر: ۶۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 24 July 2015
عضو شورای شهر کرج گفت: کلانشهر کرج از لحاظ سرانه‌های درمانی در فقر به سر می‌برد.
محمدصادق باغستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در کلانشهر کرج توسعه سرانه‌های درمانی و بهداشتی است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به این فضاها لذا باید تدابیر اساسی برای ارتقای سرانه‌های درمانی در این کلانشهر انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری نیز برای توسعه این مهم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرزهمراه خواهد بود افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سرانه‌های درمانی در این کلانشهر به استانداردهای لازم دست پیدا کند و شاهد رفع دغدغه‌های شهروندان در این حوزه باشیم.
باغستانی با اشاره به بازسازی و تجهیز چهار بیمارستان دولتی در سطح شهر افزود: مقرر شد بیمارستان‌های دولتی شهید رجایی، باهنر، کمالی و مدنی با افزایش فضاهای عمرانی و تجهیز تخت‌های بیمارستان موجب افزایش خدمت رسانی به شهروندان شوند.
وی بر تعامل بین مدیریت شهری کرج و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز به منظور توسعه و افزایش مراکز درمانی تأکید کرد و گفت: طی توافقات و هماهنگی‌های صورت گرفته بین این دو نهاد، در تلاش هستیم تا بیمارستان کوثر با امکانات و تجهیزات فوق تخصصی و تخصصی به مدار خدمت رسانی به شهر و شهروندان بازگردد و بخشی از نیازهای مردم به تخت‌های بیمارستانی، امکانات آزمایشگاهی و تیم پزشکی مجرب و کاردان را تأمین کند.
باغستانی در ادامه به تعیین تکلیف زمین مجاور بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد و بیان داشت: این زمین به منظور احداث مرکز درمانی با کاربری بخش قلب و روان پزشکی در نظر گرفته می‌شود تا به صورت مناسب در خدمت شهروندان باشد.
وی با اشاره به بازسازی عمومی و زیرساختی فضاهای بیمارستانی شهر و احداث بخش‌های جدید درمانی، گفت: هزینه تعویض، تجهیز و نوسازی تخت‌های بیمارستانی از محل منابع مالی تامین شده و بازسازی فضاهای درمانی بیمارستان‌های استان نیز در حد قابل قبولی پیشرفت فیزیکی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار