محکومیت 38 میلیاردی در تعزیرات مازندران

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: مرداد امسال اصناف متخلف این استان به پرداخت بیش از 38 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۶۴۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 25 August 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، یدالله ملکی با بیان اینکه مرداد امسال 2 هزار و 63 پرونده اعم از کالا و خدمات ، بهداشت و درمان و قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد گفت: از این تعداد هزار و 2 پرونده رسیدگی و رای قانونی مبنی بر محکومیت، الزام به عرضه کالا و جریمه به میزان 38 میلیارد و 333 میلیون و 913 هزار و 885 ریال صادر شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه در این مدت 8 پرونده احتکار به ارزش تخلف 172 میلیارد و 470 میلیون 675 هزار ریال ثبت شده است افزود: یک فقره از این پرونده ها، به صدور رای مبنی بر الزام عرضه کالا و پرداخت جزای نقدی منجر شده و بقیه در مراحل تحقیقات مقدماتی هستند.
ملکی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را از طریق سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا شماره 124 اعلام تا برخورد لازم صورت پذیرد .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی از شهروندان محترم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیرصنفی مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا شماره 124 اعلام تا برخورد لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار