مدیر کمیته امداد امام (ره)چرداول خبرداد

دوره های آموزشی مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام (ره)چرداول آغازشد/استفاده کارآموزان از تسهیلات اشتغالزایی

سال گذشته یک هزار و 265 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در رشته های پرورش گیاهان دارویی، آموزش رایانه، پرورش دام، کشت زعفران، قالیبافی، حصیر بافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی دوره های آموزشی را گذارنده و از تسهیلات اشتغال زایی نیز بهره مند شدند.
کد خبر: ۶۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 22 July 2015
فتاح الفتی مدیر کمیته امداد شهرستان چرداول گفت: دوره های آموزشی مهارت آموزی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال 94 در قالب 6 کارگاه آموزشی آغاز شده است.

وی رشته های آموزشی در این کارگاه ها را شامل قالیبافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی، حصیر بافی و جوجه کشی اعلام کرد و افزود: هم اکنون 100 نفر از کارآموزان در این دوره ها حضور دارند.

الفتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت کسب مهارت و ایجاد شغل پایدار برای مددجویان، مقدمات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد در این شهرستان فراهم است.

وی یادآور شد: سال گذشته یک هزار و 265 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در رشته های پرورش گیاهان دارویی، آموزش رایانه، پرورش دام، کشت زعفران، قالیبافی، حصیر بافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی دوره های آموزشی را گذارنده و از تسهیلات اشتغال زایی نیز بهره مند شدند.

سه هزار و 750 خانوار با جمعیتی بیش از 9 هزار و 700 نفر در شهرستان چرداول زیر پوشش خدماتی حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار