فارس ؛ مقام اول كشور از نظر بیمارستان‌های خیرساز را دارد

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت:۸ بیمارستان اصلی شیراز خیرساز است نظیر بیمارستان امیر، امیرالمؤمنین، مادر و كودك غدیر و غیره كه ما مقام اول كشور را از نظر دارا بیمارستان‌های خیرساز در كشور را داریم.
کد خبر: ۶۳۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 04 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، ۱۳ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینكه این مجمع قریب ۱۷ سال است كه در این استان مشغول به فعالیت است، گفت: در طی این سال‌ها خدمات ارزنده‌ای از سوی خیران به بیماران نیازمند و همچنین حوزه بهداشت و درمان استان شد.
وی با بیان اینكه ۸۰ درصد كارهای این مجمع عمرانی بوده است، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستان، ۵۶ پایگاه اورژانس، بیش از ۵۰۰ مركز و خانه بهداشت و غیره توسط خیران طی این سال‌ها احداث شده است.
رامجردی با تصریح اینكه این مجمع دارای كمیته‌های مختلف و متعددی است كه هر كدام وظایفی به عهده دارند، گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بیمار نیازمند در قالب مؤسسه مهر حضرت زهرا(س) را ساماندهی كردیم.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اظهار كرد: همچنین بیش از ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان كمك به بیماران نیازمند در سال گذشته توسط این مجمع تخصیص داده شد.
وی با بیان اینكه سال گذشته ۶ هزار و ۲۵۰ مراجعه به مجمع داشتیم كه به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از آنان كمك شد، گفت: شاید مقداری آمار بیماران نیازمند نسبت به گذشته افزایش پیدا كرده باشد
رامجردی همچنین گفت: در سال گذشته ۷۹۰ میلیون تومان كمك خیران به دانشجویان حوزه سلامت در قالب وام و ۳۹۰ میلیون تومان كمك به صندوق دانشجویی اهدا شد.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس همچنین از انعقاد ۱۴۰ تفاهم‌نامه همكاری با خیران در سال گذشته خبر داد و گفت: ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ارزش تفاهم‌نامه‌هایی است كه در سال گذشته میان مجمع و خیران منعقد شده است كه از این تعداد ۷۲ درصد از تفاهم‌نامه برای شیراز و ۲۷ درصد آن برای شهرستان‌های فارس است.
وی با بیان اینكه بیشترین كمك‌های خیران در حوزه عمرانی بوده است یعنی ۸۰ درصد كمك‌ها صرف این موارد شده است و مابقی برای حوزه درمان بوده است، گفت: كمك‌های این بخش نیز در زمینه‌های مختلف از جمله اهدای ملك، حمایت از بیماران و دانشجویان انجام شده است.
رامجردی با تصریح اینكه مراكز گیرنده و مراكز دانشگاهی ۷۲ میلیارد تومان یعنی ۹۰ درصد كمك‌های خیران را جذب كرده‌اند، گفت: مراكز خیریه با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یعنی ۱۰ درصد این كمك‌ها را جذب كرده‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با تأكید بر اینكه هر پروژه‌‌ای كه خیران آغاز كردند، هیچگاه تعطیل نشده است، گفت: هم‌اكنون ۳۲ پروژه توسط خیران در استان فارس مشغول احداث است كه از این تعداد ۲۰ پروژه در شیراز و ۱۲ پروژه در شهرستان‌ها قرار دارد.
وی با یادآوری اینكه توسط خیران ۱۷ اقامتگاه همراه بیمار ساخته شده است، گفت: ۸ بیمارستان اصلی شیراز خیرساز است نظیر بیمارستان امیر، امیرالمؤمنین، مادر و كودك غدیر و غیره كه ما مقام اول كشور را از نظر دارا بیمارستان‌های خیرساز در كشور را داریم.
رامجردی با تصریح اینكه اولویت این مجمع تكمیل پروژه‌های نیمه تمام است، ‌افزود: توجه به بیماران نیازمند و همراهان آن‌ها و همچنین دانشجویان حوزه سلامت یكی از موارد مهمی است كه ما بدان می‌پردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار