شهرستان لامرد دارای ظرفیت بالای فرهنگی در استان است

مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس در بازدید از ظرفیت های فرهنگی شهرستان لامرد گفت:شهرستان لامرد دارای ظرفیت بالای فرهنگی در استان است که باید همکاری تمامی مجموعه ونهادهای های فرهنگی شهرستان با فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پایتختی کتاب گامی بلند برداشت.
کد خبر: ۶۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 28 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: بتول معلم عصر شنبه در دیدار از کتابخانه مجموعه فرهنگی، مذهبی ابوفاضل لامرد گفت: شهرستان لامرد دارای ظرفیت بالای فرهنگی در استان است که باید همکاری تمامی مجموعه ونهادهای های فرهنگی شهرستان با فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پایتختی کتاب گامی بلند برداشت.

همچنین رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لامرد با ارائه گزارش در خصوص جلسات صورت گرفته در حوزه کتاب و اقدامات ارزنده در حوزه ترویج مطالعه، عنوان کرد: با دعوت از معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس در روزهای آینده به لامرد چشم انداز یکساله فرهنگی لامرد، سپس بلند مدت مدون و عملیاتی خواهد شد.

 

از جمله مواردی که جواد صادقی، اعلام کرد، معرفی روستای دوستدار کتاب در بخشهای شهرستان، برگزاری جشنواره های مطالعه و ترویج کتاب با همکاری اداره کتابخانه ها، برگزاری نمایشگاه کتاب، ارتباط موثر و پویا با نهاد کتابخانه ها و تشکیل جلسات منظم انجمن، تعامل با شهرداری و شورای شهر در حوزه فرهنگی، تعداد بالای نویسندگان بومی و رونمایی از آثار، احداث کتابخانه الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و... بود.

صادقی مهمترین رکن به ثمر نشستن این مهم (پایتختی کتاب)، حضور دلسوزانه و همیشگی فرماندار شهرستان لامرد به عنوان راس این هرم و همیاری نهادهای فرهنگی دانست.

 بالاترین میزان کتابخانه های عمومی شهرستان پس از شیراز در استان فارس متعلق به شهرستان لامرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار