پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛

توافق هسته ای برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی است

رشت- نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی ضمن تبریک پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای، از این توافق به عنوان برگ زرینی که بر تارک انقلاب می درخشد، یاد کردند.
کد خبر: ۶۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 19 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی و محمد علی نجفی در پیامی مشترک اعلام کردند: موفقیت و پیروزی دیپلماسی كشور در مذاكرات هسته ‌ای موجی از شادی و غرور را در سراسر ایران  ایجاد كرده و بار دیگر همچون برگ زرینی بر تارك انقلاب اسلامی می ‌درخشد.

سرزمین كهن ایران به درازای تاریخ پرفراز و نشیبش، روزهای پرافتخار بی شماری دارد كه هریك از آنها برای اعتبار و تفاخر ملت‌ها كافی است و این افتخار آفرینی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز  به اوج خود رسید و ملت ایران بارها از امتحانات الهی سربلند بیرون آمد.

در ادامه این پیام آمده است: بی شك فرزندان این ملت در تیم مذاكره كننده همراه با رعایت خطوط قرمز و حركت در مسیر آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی با قدرت و عزت در مقابل زیاده خواهی های دنیای استكبار ایستادگی كردند و حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را نزد جهانیان به اثبات رساندند و واقعه مهم تاریخی را در کشور رقم زدند.

بی ‌تردید ایجاد این فضای جدید كه به احقاق حقوق هسته ای و بهره گیری بهتر از فرصت‌ها، سرمایه‌های ملی، فرهنگی و اقتصادی منجر شده در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، حمایت همه‌جانبه رئیس‌جمهور و همدلی و همكاری مردم فهیم وایستادگی آنان در برابر تحریم ها و فشارهای ظالمانه ۱۲ ساله دنیای غرب به دست آمده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار