توسعه فرهنگی اردکان نیازمند برنامه ریزی است

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اردکان تاکید کرد:توسعه فرهنگی شهرستان نیازمند برنامه ریزی مهم است.
کد خبر: ۶۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 01 July 2018

سبحان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان تسریع برنامه‌های توسعه فرهنگی را مهمترین برنامه این اداره بیان کرد و گفت: توسعه موجب به وجود آمدن مشکلاتی در شهر می‌شود که باید مسیر را طی کرد که اردکان می‌تواند به توسعه صنایع و اقتصادی کمک کند.

سبحان افزود: برای توسعه فرهنگی فرصت‌ها را نباید از دست بدهیم بلکه باید مبنای فرهنگ را بر تاریخ، سنت و دین قرار دهیم که متاسفانه دستخوش مباحثی شده که نیازمند بررسی بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: ما در توسعه فرهنگی نیازمند برنامه ریزی مهم هستیم که شورای فرهنگ عمومی بیشترین و مهمترین جایگاه در حل مشکلات فرهنگی شهرستان را دارد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اردکان اظهارداشت: ما برای توسعه نیازمند تحقیقات هستیم و باید مشکلات قبلی را بررسی کنیم چراکه بحث فرهنگ یکی از پیچیده‌ترین بحث‌ها است.

سبحان تصریح کرد: شهرستان اردکان در حال توسعه صنعتی است که این امر باعث ورود افراد به حوزه اجتماعی شده و تاثیر بالایی در فرهنگ مردم دارد.

وی افزود: مردم اردکان در بحث توسعه پایدار جایگاه خود و اینکه در آینده چه پیش می‌آید را باید بدانند و در حوزه فرهنگ باید طوری عمل کرد که در تربیت فرزندان نگرانی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار