طرح پاکسازی پارک‌ها وتفرجگاه‌های دربهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از اجرای چند مرحله طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 15 July 2015
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از اجرای چند مرحله طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

جمشید باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان گفت: فرماندهی انتظامی این شهرستان در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا مبنی بر بازگرداندن امنیت به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، در طول ماه مبارک رمضان دو مرحله طرح پاکسازی را در پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان به اجرا گذاشت.
وی افزود: در این راستا دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اضافه کرد: همچنین 9 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف شدند که در نتیجه 14 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.
وی تصریح کرد: ارتقای امنیت در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از اولویت‌های مهم این فرماندهی بوده است و در اجرای فرامین رهبری بر خود واجب می‌دانیم تا برای ایجاد امنیت پایدار اقدامات لازم را انجام دهیم.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان بهار خواستاریم در صورت اطلاع از موارد مشکوک در پارک‌ها و تفرجگاه‎ها مراتب را با سامانه 110 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار