پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در خلیل‌آباد

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد گفت: با هدف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و توانمندسازی به جامعه هدف مبلغ 759 میلیون تومان به 122 نفر در شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین اسماعیلی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در سطح شهرستان خلیل‌آباد هزار و 400 معلول داریم که خدماتی از قبیل پرداخت حق کمک هزینه نگهداری، حق پرستاری، کمک‌های موردی درمان، ازدواج و شهریه دانشگاه به آنها ارائه می‌شود.

وی همچنین به واحد اجتماعی بهزیستی اشاره کرد و افزود: 125 زن سرپرست خانوار به علت فوت سرپرست، طلاق و از کار افتادگی از سوی این نهاد خدمات حمایتی و توانمندسازی ماهیانه بیش از 100 میلیون تومان مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد تصریح کرد: در سال گذشته به 30 نفر از زنان سرپرست خانوار برای اشتغالزایی مبلغ 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اسماعیلی همچنین از جمع‌آوری 35 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی کمک‌های مردم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 500 سبد کالا به ارزش 20 میلیون تومان بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد همچنین از معرفی 38 نفر از مددجویان شهرستان برای دریافت امتیاز آب، برق و گاز شهری به‌صورت رایگان نیز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار