اعزام بیش از 85 روحانی و مبلغ به ایرانشهر

کد خبر: ۶۰۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 24 May 2018

رئیس اداره تبلیغات ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 85 روحانی و مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف روستایی این شهرستان برای اقامه نماز جماعت، تبلیغ دین و بیان احکام اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهرالله محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 30 نفر از این مبلغان اعزامی از قم و بقیه بومی خود منطقه هستند.
وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای استغفار بندگان خدا دانست و گفت: امیدوارم فضای معنوی این ایام توسط روحانیان، مسئولان هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و مداحان بویژه در ایام شب های قدر پربارتر شود.
وی هدف از اعزام روحانیان و مبلغان به مناطق مختلف روستایی ایرانشهر را برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و مراسم عبادی ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
رئیس سازمان تبلیغات ایرانشهر گفت: قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم در مساجد، برپایی کرسی های پرسش و پاسخ، بیان مسائل سیاسی روز، پاسخگویی به سوالات شرعی و احکام، برگزاری کلاس های حفظ و روخوانی، برپایی نماز جماعت و اجرای برنامه های شب های قدر و احیا توسط روحانیان و مبلغان اعزامی از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.
وی با تاکید بر توجه مبلغان برای تشریح مسائل روز اظهار داشت: از فرصت ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را برای اعتلای فکری و فرهنگی جامعه ببریم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار