دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان:

پایان چهارمین دوره مسابقات کشوری موشکهای آبی با معرفی تیم های برتر در دانشگاه سمنان

به گزارش تابناک سمنان ،چهارمین دوره مسابقات کشوری موشکهای آبی با معرفی تیم های برتر در دانشگاه سمنان به پایان رسید .
کد خبر: ۶۰۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 17 May 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این دوره از رقابت ها به مدت دو روز و در سه رده ارتفاع ، برد و هدف برگزار شد .
سید محمد علی سید محمود افزود : در این رقابتها 33 تیم از 10 دانشگاه کشور به رقابت پرداختند که در بخش ارتفاع تیمهای پلی تکنیک  از دانشگاه امیر کبیر ، تیهو از دانشگاه سمنان و مشکین 2 از دانشگاه یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .
سید محمود افزود : در بخش برد این رقابت های مهیج هم تیمهای پلی تکنیک امیر کبیر ، ترنادو دانشگاه سمنان و مشکین 1 دانشگاه یزد او تا سوم شدند .
به گفته وی ، تیمهای تیهو دانشگاه سمنان  و  پلنگه 1 از دانشگاه یزد دوم و سوم شدند و تیمهای فراز 2 از دانشگاه سمنان و شهاب از دانشگاه فردوسی مشهد مشترکا عنوان سومی را از آن خود کردند .
دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان تصریح کرد : تیمهای شرکت کننده در این رقابتها از دانشگاه های خواجه نصیر ، امیر کبیر ، فردوسی مشهد ، قوچان ، ملایر ، بجنورد ، قم ، سمنان و یزد  بودند .
تقويت استعداد هاي فني و مهندسي در زمينه آيرو ديناميك و توانمندسازي در استفاده از قوانين طراحي مكانيك از اهداف برگزاری این رقابت مهیج در بین دانشجویان است .
موشك هاي آبي با استفاده از بطرهاي پلاستيكي ساخته شده و بواسطه ي آب و فشار هوا پرتاب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار