استاندار گیلان:

طرح جامع مالیاتی در رشت اجرا شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به گسترش فرهنگ مالیات و تاثیر آن در همکاری مردم برای پرداخت مالیات گفت: طرح جامع مالیاتی هر چه سریعتر در رشت اجرا شود.
کد خبر: ۶۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 12 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی در دیدار با مدیران مالیاتی استان گیلان با بیان اینکه یکی از مهمترین منابع تأمین هزینه‌ های عمومی کشور بهره‌گیری از درآمد های مالیاتی است، اظهار کرد: تبیین بیشتر آثار مثبت پرداخت به موقع مالیات در پیشرفت جامعه در افزایش درآمدهای مالیاتی بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش مالیات در توسعه اقتصادی کشور بر گسترش فرهنگ مالیات تأکید کرد و افزود: برای نهادینه کردن این فرهنگ، مردم باید آثار مثبت پرداخت مالیات در جامعه را به وضوح ببینند و از طریق رسانه ها برای آنان بازگو شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه طرح جامع مالیاتی در برخی از شهرهای گیلان راه اندازی شده بیان کرد: هرچه سریعتر باید این طرح در رشت نیز راه اندازی شود. 

مدیرکل امور مالیاتی گیلان نیز در این نشست گفت: سال گذشته ۶۱۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در گیلان محقق شده که ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

حسین حقیقی افزود: امسال نیز ۴۸ هزار اظهارنامه الکترونیکی در گیلان ثبت شده که از این لحاظ گیلان دارای مقام دوم در سطح کشور است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار