تأکید مجدد امام‌جمعه ابرکوه بر استقلال حوزه‌های انتخابیه ابرکوه و خاتم

امام‌جمعه ابرکوه در پی تصمیم مجلس مبنی بر استقلال حوزه انتخابیه ابرکوه و خاتم گفت: از نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور درخواست می‌شود تا رسیدن به نتیجه مطلوب، مطالبات مردم را قویاً پیگیری کند.
کد خبر: ۶۰۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 06 May 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع مردم ابرکوه، با اشاره به مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در رابطه با استقلال حوزه انتخابیه ابرکوه و خاتم، اظهار کرد: محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای کمیسیون شوراها تلاش و پیگیری‌های بسیاری در راستای کوچک کردن بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور انجام دادند که شایسته تقدیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه این پیگیری‌ها طی ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس، از وی درخواست شده است که با تشویق نمایندگان از حق مسلّم شهرستان‌های ابرکوه و خاتم دفاع و مصوبه کمیسیون شوراها بی کم‌وکاست به تصویب نهایی مجلس برسد. لذا از نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور درخواست می‌شود تا رسیدن به نتیجه، مطالبات مردم را قویاً پیگیری نماید.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: شهرستان‌های ابرکوه و خاتم با وسعت 13 هزار کیلومتر، فرهنگ و آداب‌ورسوم مشترک داشته و هر دو به‌عنوان قطب کشاورزی و عشایری استان محسوب می‌شوند. همچنین اتمام راه نزدیک بخش‌های بهمن و مروست جهت دسترسی آسان و بُعد مسافت هر دو شهرستان تا مرکز استان و نهایتاً مجموع این شرایط ایجاب می‌کند که یک حوزه انتخابیه به مرکزیت شهرستان ابرکوه ایجاد شود.

وی تأکید کرد: ما به حقوق مردم شهرستان تفت احترام می‌گذاریم اما نباید حل مشکل این شهرستان به بهای ایجاد مشکل برای ابرکوه باشد بلکه باید با حُسن تدبیر مطالباتشان پیگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار