آیت‌الله نوری‌همدانی:

در موضوع "حرام‌بودن ربا" و "بدحجابی" گوش شنوایی وجود ندارد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تبعات منفی دیرکرد بانک‌ها در جامعه گفت: چند سال است که می‌گوییم ربا و دیرکرد حرام است اما متاسفانه توجهی نمی‌شود همان گونه که نسبت به موضوع حجاب تاکید می‌کنیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۹۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 29 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که می‌توانیم در نقاط مختلف کشور در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام کنیم.

وی افزود: مسلمانان زیادی در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند که تهیه گوشت و غذای حلال باید مورد توجه باشد و در این زمینه باید اقدامات مناسبی انجام شود، نظارت بر ذبح شرعی دام در کشورهای اروپایی باید مورد تاکید باشد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید به این موضوع توجه باشد که در همه کشورهای اروپایی نمایندگانی برای نظارت به ذبح شرعی و تهیه غذای حلال داشته باشد و این‌گونه نباشد که غذای غیر‌حلال توسط دشمنان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های کشاورزی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید از آن بهترین استفاده را کرد، در همه شهرهای کشورمان زمین‌های حاصل‌خیز و وجود دارد که باید با نظارت و حمایت از آن مشکل کشاورزان حل شود.

آیت الله نوری همدانی خاطر‌نشان کرد: موضوع دیرکرد بانک‌ها و ربا یکی از مسائل بسیار مهم است و اینکه پول‌های ربوی وجود داشته باشد سبب از بین رفتن نعمت‌های الهی می‌شود.

وی با اشاره به تبعات منفی دیرکرد بانک‌ها در جامعه افزود: چند سال است که می‌‌گوییم ربا و دیرکرد حرام است اما متاسفانه توجهی نمی‌شود همان گونه که نسبت به موضوع حجاب تاکید می‌کنیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار