ارتقاء برنامه های هفته جوان با جلوگیری از موازی کاری دستگاه های اجرایی

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: با جلوگیری از موازی کاری دستگاه های اجرایی در برنامه های هفته جوان کیفیت برنامه های ارتقاء خواهد یافت
کد خبر: ۵۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 28 April 2018

نشست کمیته تخصصی برنامه های هفته جوان با حضور فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان و جمعی از کارشناسان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این نشست سطحی نگری به مسائل جوان را یک آسیب بزرگ برای جامعه قلمداد کرد و گفت : هر گونه سهل انگاری در شکل دهی شخصیت جوانان می تواند جامعه را در درازمدت دچار مشکلات بنیادین کند و هفته جوان فرصت خوبی برای یادآوری اهمیت توجه به این نسل است.

فخرالسادات خامسی افزود: در این هفته فرصت خوبی است تا سلسله نشست های آزاد اندیشی با موضوع های مرتبط با جوانان با حضور مسئولین برگزار شود تا جوانان بتوانند مباحث و دغدغه های خود را بزنند.

وی اظهار داشت : بمنظور ارتقای سطح اثربخشی شاخصه های فرهنگی در جامعه دستگاههای اجرایی باید در تدوین و طراحی برنامه های هفته جوان از موازی کاری وهزینه های غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: باید برنامه های هفته جوان با کیفیت و مشارکت بالای جوانان برگزار شود که با توجه به جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری برنامه های خوب و با کیفیت در سطح استان خواهیم بود.

شریعتی افزود: جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی کشور از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوانی در شکل دهی سرمایه انسانی، علمی و دانایی برخوردارند. جوان بودن جامعه فرصتی را برای نظام مدیریتی کشور فراهم کرده تا بتواند با استفاده از این ظرفیت استثنایی، زمینه رشد و اعتلای همه جانبه جوانان و توانمند سازی آنان برای پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند.

وی با اشاره به راهکارهای لازم و صحیح در حوزه مسایل فرهنگی جوانان، بیان داشت: تبیین درست مولفه های هویتی جوانان و تکریم منزلت آنها، حل مشکلات آنها در بخش های مختلف، آموزش به خانواده ها در نحوه رفتار مناسب با جوانان و ارایه الگوهای موفق در عرصه های مختلف جامعه از جمله مهمترین راهکارهای لازم در حوزه فرهنگی قشر جوان به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار