مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‎‎های اورآسیا - یزد؛

تیم لوانته اسپانیا شش بر چهار مغلوب لوکوموتیو روسیه شد

در اولین مصاف دومین روز از تورنومنت فوتبال ساحلی بین المللی یورآسیا تیم لوانته اسپانیا با نتیجه پنج بر دو مغلوب لوکوموتیو روسیه شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 17 April 2018

در دومین روز از رقابت‌های فوتبال ساحلی یورآسیا که به میزبانی ورزشگاه شهدای محمودآباد یزد در حال برگزاری است، تیم‌های فوتبال ساحلی لوکوموتیو روسیه و لوآنته اسپانیا اسپانیا به مصاف هم رفتند.

قضاوت این بازی را «حمید مقدم» به عنوان داور اول،«ابراهیم اکبرپور» به عنوان داور دوم، «اینگلاب مامادو» به عنوان داور سوم و «علی جبرایلو» به عنوان داور چهارم به عهده داشتند.

تیم«لوکوموتیو روسیه» در این مسابقه توانست با نتیجه شش بر چهار تیم لوانته اسپانیا را شکست دهد.

 داده و گل ‎‎ های برتر تیم لوکوموتیو توسط نیکونوروف(دو گل)،ساف رونو،کروتیکو، محمد احمدزاده و لوکائو به ثمر رسیدند.

دقایقی دیگر تيم‌هاي كاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش ایران به مصاف هم خواهند رفت و نهايتاً در روز پاياني مسابقات يعني سه شنبه 28 فروردین،  از ساعت 18:45 تيم‌هاي کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا باهم بازي مي‌كنند و از ساعت 20:15 تيم‌هاي مقاومت گلساپوش و لوکوموتیو روسیه ديدار خواهند كردند.

مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‏‏‌های اورآسیا با حضور تیم‏‏های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و تیم‌های لوانته اسپانیا، کاتانیا ایتالیا و لکوموتیو روسیه از امروز 26 فروردین تا سه شنبه 28 فروردین‏‏ماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار