نوشدارو بعد از رفتن سایپا

کد خبر: ۵۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 07 July 2015

روز گذشته (15 تیرماه) در نشست کانون مربیان فوتبال استان و نماینده های مردم کرج در مجلس شورای اسلامی چرایی رفتن سایپا از استان البرز به بحث گذاشته شد و دلایل رفتن و راه کار منصرف کردن مدیران این باشگاه از این تصمیم، مورد ارزیابی قرار گرفت.

مطالبی نظیر خودمان مقصر بودیم، فشار زیاد وارد کردیم، در رسانه ها این باشگاه را کوبیدیم، حیثیت این تیم را بردیم، نباید عزاگرفت ، منت نکشید، در جلسات با مدیران سایپا عرق شرم ریختیم ، بیش از 60 درصد خواسته های سایپا اجابت نشد، راه آهن را می آوریم ، تمام تلاشمان را می کنیم ، با وزیر صحبت کردیم ، هفته آینده دوباره جلسه داریم ، سایپا بماند خواسته خواهد داشت و گفت وگو های دیگری از این جنس رد و بدل شد که این سوال را در ذهن نگارنده ایجاد می کند که با وجود گفت وگوهای بالا و پایین که گویی یکی به نعل بود و یکی به میخ، چرا برگزاری این نشست به بعد از مرگ سهراب (رفتن سایپا) موکول شده بود.

نماینده های مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مربیان فوتبال استان البرز که گویی این انتقال برایشان بسیار سنگین و غیر قابل تحمل بوده است ، نباید قبل از اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مدیران ارشد گروه خودروسازی و باشگاه سایپا با برگزاری چنین نشست هایی مشکلات موجود را برای تعامل بهتر و مناسب تر رفع می کردند؟

وقتی می دانیم مشکل کجاست و با آگاهی از وضعیت موجود ، برای رسیدن به وضع مطلوب هیچ اقدامی نمی کنیم نشان نمی دهد یا وضعیت فعلی برای ما مهم نیست و یا آن که دوست داریم این اتفاق تلخ رخ دهد؟

یکی از جملات کلیدی این نشست که نشان می دهد نگاه مطلوبی به ورزش در استان نمی شود ، صحبت از مزایای داشتن تیم لیگ برتری بود . برخی در این هم اندیشی عنوان کردند داشتن تیم لیگ برتری برای هر استانی مزایایی دارد که مهمترین آن نگه داشتن نام شهر و استان در رسانه و فضای رسانه ای کشور است!

شمایی که دوست دارید نام شهر کرج و استان البرز در فضای رسانه ای کشور باقی باشد ، به فرض که سایپا برود ، مگر تا چند روز آینده تیم مقاومت در لیگ برتر فوتسال کشور حضور پیدا نمی کند؟ چرا با همه مزایایی که بر شمردید این تیم در استان حمایت نمی شود و مدیران آن باید کاسه گدایی در شهر دست بگیرند؟ مگر لیگ برتر با لیگ برتر فرق دارد ؟ شمایی که نگران ورزش استان هستید چرا از مقاومت که نماینده استان البرز در لیگ بر تر است حمایت نمی کنید؟

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار