مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان:

ورودی وخروجی شهر سمنان جلوه ایی دیگر یافت

به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات پاڪسازی ورودی و خروجی شهر سمنان خبرداد.
کد خبر: ۵۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 12 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان دراین گردهمایی زیست محیطی شهردار سمنان دکتر سیدمحمدناظم رضوی نیز بعداز زیارت از قبور شهدای گمنام بیان کرد :
از این سو در سال نو در راه است و این مراسم خیلی خوب و بجایی در ورودی شهر بجهت میزبانی بهتر و شایسته تر شهرداری سمنان از مسافران نوروزی می باشدو فضاهایی کهاین منطقه از شهرسمنان دارد باتوجه به بوستانها ،وادی السلام و محل استقرار مسافرانی از دیگر اقدامات شهرداری کاشت درخت و نهال در ورودی علویان  و راه اندازی ایستگاه خدمات سفر در مسیر این ورودی می باشد.
در ادامه حمیدرضا پیوندی طی اعلام این خبر نیز گفت : روز گذشته " با طبیعت مهربان باشیم " نامگذاری شده و باحضور شهردار سمنان  بهمراه معاونین خدمات شهری و عمرانی ،سرپرست سازمان سیما و منظر شهری وپرسنل اداره ڪل محیط زیست استان سمنان وروردی و خروجی شهر  پاڪسازی شده وجلوه ایی دیگر یافت.
وی افرود: دراین مراسم خودجوش ڪه  از مزار شهدای گمنام آغاز و بعداز پذیرایی از شرڪت ڪنندگان با شیر وکیک از سوی سازمان به طرف ضلع شرقی و ضلع غربی پاڪسازی شد.
پیوندی هدف از برگزاری این برنامه را اینگونه عنوان ڪرد:این برنامه باتوجه آغاز فصل بهار و استقبال از زائران امام هشتم (ع) و مسافران نوروزی بمنظور زیباسازی منظر شهری و پاڪسازی مبادی ورودی و خروجی می باشد ونیز باتوجه به آغاز بادهای فصلی بجهت حفظ بهداشت محیط نیز توجه ویژه ایی جهت پاکسازی می طلبد.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پاکسازی وروردی و خروجی شهر سمنان هرساله درپایان سال انجام می گیرد. از دیگر اقدامات این سازمان در استقبال از بهار و مسافران نوروزی جاگذاری سطل زباله در محل استقرار مسافران ،نظافت ، بهسازی و مجهزسازی سرویس های بهداشتی بصورت روزانه ،جمع آوری زباله های شهری بصورت دو شیفت کاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار