شهردار قوچان استعفا داد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: عصر دیروز استعفای محمد صالحی فر شهردار قوچان به دفتر شورای شهر واصل شد و اعضای شورا نیز در یک جلسه فوق العاده با استعفای ایشان موافقت کردند.
کد خبر: ۵۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 05 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی شکفته، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفتگو با صبح توس، گفت: عصر دیروز استعفای محمد صالحی فر شهردار قوچان به دفتر شورای شهر واصل شد و اعضای شورا نیز در یک جلسه فوق العاده با استعفای ایشان موافقت کردند.

وی پیرامون دلایل استعفای شهردار و استدلال اعضای شورای شهر برای پذیرش این استعفا افزود: صالحی فر در متن استعفای خود مشغله کاری را به عنوان دلیل اصلی استعفا مطرح و این استعفا را نیز علی رغم میل باطنی خود عنوان نموده است و اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن موضوعاتی همچون نارضایتی های مردمی، عدم تعامل سازنده با شورای شهر، توقف فعالیت های عمرانی، عدم جذب سرمایه گذار و نارضایتی کارمندان شهرداری به دلیل عدم پرداخت مطالبات؛ با این استعفا موافقت نمود.

وی ادامه داد: اختلاف نظرهای شخصی و تنش هایی که میان شهردار و برخی از اعضای شورای شهر طی چند ماه گذشته ایجاد شده نیز در شکل گیری این اتفاقات موثر بود و همان افرادی که در ابتدا برای تصدی سمت شهرداری توسط جناب صالحی فر، از ایشان حمایت کردند بعد از گذشت ۱۰ ماه به منتقدین ایشان تبدیل شدند.

شکفته گفت: بنده با تغییر شهردار در این برهه از زمان که اوج فعالیت های عمرانی شهرداری می باشد، مخالف بودم و معتقدم باید زمان کافی در اختیار مدیران قرار داده شود تا بتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند و این در حالیست که صالحی فر فقط ۱۰ ماه در سمت ریاست شهرداری قوچان فعالیت کردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در مورد انتخاب سرپرست نیز اظهار داشت: باتوجه به استعفای شهردار از مهندس کوهستانیان درخواست شد تا انتخاب شهردار جدید مسئولیت سرپرستی رابر عهده بگیرند اما ایشان نپذیرفتند و در نهایت باتوجه به از هم گسیختگی هایی که در شهرداری قوچان رخ داده بود تصمیم بر این شد تا جلال حسن زاده؛ مسئول حراست شهرداری با حفظ سمت، سرپرست شهرداری باشند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر گزینه هایی همچون اشرفیان، شهردار سابق طبس؛ کاظمی، عضو شورای شهر شیروان و صباغ و سلطانی از اعضای سابق شورای شهرقوچان، برای تصدی سمت ریاست شهرداری مطرح بوده و اعضای شورای شهر نیز در حال بررسی سوابق و رزومه گزینه های مختلف می باشند تا در کوتاهترین زمان ممکن شهردار جدید انتخاب و معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
یکی هم میخواد کاری بکنه نمیزارن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار