67 ميليارد تومان مطالبات معوقه تامين اجتماعي خراسان شمالي از کارفرمايان

سرپرست اداره کل تامين اجتماعي خراسان شمالي از 67 ميليارد تومان بدهي معوق و انباشته شده شعب تامين اجتماعي استان خبرداد.
کد خبر: ۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 04 July 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،سيد احمد سيدي، سرپرست اداره کل تأمين اجتماعي خراسان شمالي، با اعلام اين خبر گفت:بدهي انباشته شده شعبه يک تأمين اجتماعي بجنورد 45 ميليارد تومان،شعبه شهيد نظام شيروان 13 ميليارد و 300 ميليون تومان و شعبه اسفراين 5 ميليارد و 200 ميليون تومان، شعبه جاجرم 3 ميليارد تومان و شعبه مانه وسملقان يک ميليارد تومان است.
وي مجموع بدهي انباشته شده شعب تأمين اجتماعي استان را 67 ميليارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت:در حال حاضر درآمد استان 17 درصد کاهش وصولي داشته است که با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده و تلاش و کوشش همکاران در تير 94 جبران خواهد شد.
سيدي ادامه داد:از مجموع بدهي‌هاي شعبه بجنورد مبلغ 17 ميليارد تومان مربوط به شهرداري بجنورد است که مراحل نهايي تهاتر بدهي شهرداري در حال انجام است که با انجام تهاتر حدود 12 ميليارد تومان از بدهي کسر خواهد شد.
وي تعيين تکليف کلاسه‌هاي اجرايي شعب،جلب همکاري بانک‌ها با سازمان در وصول بدهي معوق از کارفرمايان و پيگيري مستمر وضعيت کميته وصول شعب را از مهم‌ترين برنامه‌هاي در دست اقدام کميته وصول مطالبات معوقه تأمين اجتماعي استان خراسان شمالي عنوان کرد و اظهار داشت: تعيين تکليف بدهي‌هاي من غير حق ايجادي و موجود در سيستم و همچنين تعيين تکليف چک‌هاي برگشتي نيز با جديت دنبال مي‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار