همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت در شیرازبرگزار می شود

دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت نهم اسفند ماه، در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 26 February 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامحسین ناظم‌زادگان دبیر اجرایی همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت با بیان اینکه همایش کاربرد علوم ورزشی در سلامت، رویدادی یک روزه است، گفت: حدود ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند.

دبیر علمی دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت افزود: از محور‌های اصلی این همایش سلامت شهروندی، خانواده و ورزش همگانی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزش، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی است.

فرهاد دریانوش با اشاره به اهمیت سلامت ادامه داد: دبیرخانه همایش ۳۶۰ مقاله از سراسر کشور دریافت کرده که از این تعداد ۲۷۰ مقاله انتخاب شده است که ۲۶ مقاله به شکل سخنرانی و بقیه در قالب پوستر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های علمی آموزشی در این همایش، گفت: موضوعات کارگاه‌ها متناسب با نیاز‌های هیئت‌های مختلف ورزشی انتخاب شده است.

دریانوش با یادآوری اینکه اشتغال فارغ‌التحصیلان یکی از چالش‌های مد نظر برای طرح در این همایش خواهد بود، گفت: برای برگزاری این همایش از ۹ ماه قبل برنامه ریزی آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار