برگزاری کمیته نرخ‌گذاری 3 اتحادیه در دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از برگزاری کمیته نرخ‌گذاری سه اتحادیه در این شهرستان خبر داد و گفت: شکایت‌های سامانه 124 در کمتر از نیم ساعت رسیدگی می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 04 July 2015
موسی احمدی با اشاره به برگزاری نشست کمیته نرخ‌گذاری اتحادیه آرایشگران، قنادان و تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین اظهار داشت: در این نشست، قیمت‌های پیشنهادی برای کارشناسی در کمیسیون نظارت شهرستان دماوند مطرح شده که پس از رسیدن به نتیجه قطعی، مصوبات این نشست را اعلام خواهیم کرد.

وی از تشدید بازرسی و نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی و میدان‌ها اصلی توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در صورتی واحدهای صنفی، نرخ‌های اقلام مصرفی را بیشتر از آنچه مصوب و عرف منطقه است، عرضه کنند، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این اداره به همراه اتاق اصناف برای تأمین مایحتاج ضروری مردم تمهیدات لازم را می‌اندیشند تا شهروندان بتوانند به سهولت کالا و اقلام مصرفی موردنیاز خود را تهیه کنند.

احمدی گفت: در این راستا، از 25 خردادماه امسال بازرسان ما در قالب گروه‌های دونفره از صبح تا شب در سطح بازار و میدان‌ها عرضه کالا حضور دارند و قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاها را از نزدیک رصد می‌کنند.

وی یادآور شد: شماره تماس 124 آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و به‌محض ثبت شکایات در کمتر از نیم ساعت به آن رسیدگی خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار