باید به صیانت از خانواده ها توجه جدی تری کنیم

معاون فرهنگی دادگستری استان فارس گفت:‌طلاق و جدایی و اختلافات خانوادگی فراوان است و جمعیت قابل توجهی به خاطر مسائل جزئی، بنیان خانواده آنان دچار آسیب شده است و در مسائل خانواده در مرز بحران قرار داریم.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالله رجایی نسب، شنبه در دیدار با قائم مقام و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار داشت: کلاس های آموزشی مهارت های زندگی حتی برای همکاران اداری و قضایی برگزار کرده ایم و به نظر ما حتی اگر یک نفر هم خانواده اش سامان بگیرد، بسیار کار ارزشمندی است زیرا فرزندان طلاق و آسیب هایی که گریبانگیر آنان می شود، برای جامعه نیز زیانبار است.
دبیر ستاد اقامه نماز دادگستری استان فارس بیان کرد: در سایر مباحث مربوط به نماز و برنامه هایی که احیانا در گذشته مغفول مانده است، حاضر به همکاری با ستاد اقامه نماز هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین رجایی نسب اظهار داشت: معاونت فرهنگی دادگستری از معاونت هایی است که از دید رئیس قوه قضائیه جایگاه ممتازی دارد و کارهای درون و برون قوه ای داریم.
وی با اعلام اینکه در همه حوزه های قضایی اقامه نماز جماعت می شود ابراز داشت: در مناسبت ها ائمه جماعت دربین الصلاتین برنامه دارند و همچنین در روزهای دوشنبه احکام گفته می شود و در مناسبت های ویژه مانند محرم و صفر و ماه رمضان برنامه های خاص داریم.
در این دیدارحجت الاسلام و المسلمین علی سقاچی قائم مقام ستادنماز استان فارس گفت: برخی از معلمین ما در آموزش و پرورش و استادان ما در مراکز آموزشی مسلح به سلاح پاسخگویی به شبهات روز نیستند در حالی که معلم یک فرد شاخص است و باید نسبت به توانمند سازی او قدم برداشت.
وی با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز درباره آموزش زوجین جوان بیان کرد: باید به صیانت از خانواده ها توجه جدی تری کنیم.
حجت الاسلام سقاچی گفت:‌وجود وکیل در دادگاه های خانواده خود سبب ازدیاد اختلاف و جدایی هاست، اگر وکیل در دادگاه خانواده نباشد و خود زن و شوهر به دادگاه مراجعه کنند مطمئنا 70 درصد خانواده ها از طلاق منصرف می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار