استاندار گیلان

پروژه‌های بهره مند از فاینانس در استان گیلان شناسایی شدند

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر تلاش دستگاه های اجرایی استان برای جذب تسهیلات فاینانس گفت: پنج هزار ميليارد تومان پروژه برای بهره گيری از اعتبارات فاينانس در گیلان شناسايی شده است.
کد خبر: ۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 01 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گيلان،  محمد علی نجفی در نشست استفاده طرح های مصوب گيلان از ظرفيت قانون بودجه سال ۹۴ كشور كه به منظور ايجاد هماهنگي لازم بين دستگاه های اجرایی برای بهره گيری از ظرفيت فاينانس برگزار شد،  اظهار کرد: در قانون بودجه امسال سقف تسهيلات تامين مالی خارجی علاوه بر باقیمانده سهميه سال های قبل معادل ۳۵ ميليارد دلار است كه بايد با ارائه طرح های برخودار از توجيه فنی، اقتصادی، مالی و زيست محيطی بتوانیم در جهت توسعه و تعالی استان از آن بهره مند شویم.  

وی با بيان اينكه استان گيلان تنها استانی در كشور بود كه سال گذشته موفق به استفاده از ظرفيت فاينانس شد،  افزود: امسال نيز پنج هزار ميليارد تومان پروژه در گيلان در بخش های آب، راه و صنعت برای بهره گيری از اعتبارات فاينانس شناسايی شده است.

نجفی تاکید کرد: تمامی طرح های مصوب كه منابع آن ها از محل فاينانس تامين می شود بايد با تاييد دستگاه های اجرايی ذيربط، وزارت امور اقتصادی و دارايی، بانك مركزی و سازمان مديريت و برنامه ريزی باشند لذا دستگاه های اجرايی موظفند تمام تلاش خود را براي جذب اين تسهيلات به كار گيرند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار