مدیر آموزش دانشکده دین و رسانه:

ثبت نام آزمون ورودی دانشکده دین و رسانه آغاز شد

مدیر آموزش دانشکده دین و رسانه گفت: ثبت نام در آزمون ورودی این دانشکده از اول بهمن ماه شروع شده و تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم، وحید حیاتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به پایش صورت گرفته در خصوص فارغ التحصیلان دانشکده دین و رسانه اظهار کرد: نسبت فراوانی توزیع فارغ التحصیلان این دانشکده در کل مراکز صدا و سیما خوب است، یعنی فعالیت‌های این افراد نمود دارد.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشکده دین و رسانه، تاثیرگذار هستند، این افراد در عرصه‌های مختلف از مستندسازی گرفته تا فیلم نامه نویسی و مدیریت‌های ارشد و میانی در سازمان صدا و سیما حضور دارند.

مدیر آموزش دانشکده دین و رسانه افزود: این دانشکده بر جذب طلاب سطح دو حوزه علمیه متمرکز شده است و دانشکده دین و رسانه، طلاب را برای وظیفه خطیر خود در عرصه رسانه آموزش می‌دهد، فرآیند جذب طلاب در دانشکده دین و رسانه براساس ضوابط سازمان سنجش و سازمان صدا و سیما تنظیم شده است.

حیاتی با اشاره به آزمون ورودی دانشکده دین و رسانه اظهار کرد: ثبت نام در آزمون ورودی این دانشکده از اول بهمن ماه شروع شده است و تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، طلاب علاقه مند می‌توانند براساس شرایط اعلام شده در آزمون ورودی دانشکده دین و رسانه ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: آزمون ورودی تخصصی دانشکده دین و رسانه در 13 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و پس از طی مراحل پذیرش، مصاحبه تخصصی و هماهنگی با سازمان سنجش، دانشجویان در مهرماه سال آینده در این دانشکده پذیرش می‌شوند.

مدیر آموزش دانشکده دین و رسانه در پایان خاطرنشان کرد: امسال آزمون ورودی این دانشکده برای سه رشته علوم و ارتباطات اجتماعی، تولید سیما و ادبیات نمایشی برگزار خواهد شد و 30 نفر از طریق این آزمون جذب دانشکده دین و رسانه می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار