به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزبا مسئولین دادگستری شهرستان البرز دیدار کردند

فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز به مناسبت هفته قوه قضائیه با مسئولین دادگستری شهرستان البرزدیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 29 June 2015

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت گرامیداشت هفت تیر و سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشتی و یاران با وفایش و هفته قوه قضاییه با اسانلو رئیس دادگستری و جلالی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز دیدار کردند.

علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا‌(ع) در این دیدار با بیان تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته قوه قضائیه در سطح شهرستان البرز اظهارداشت: پیشرفت‌ها و کارهای صورت گرفته در دادگستری شهرستان البرز بسیار ارزنده بوده که بایستی از این عملکرد تقدیر و تشکر کرد.

حیدری بارزترین ویژگی قوه قضاییه را گرفتن حق مظلوم از ظالم و جلوگیری از وقوع انواع جرم توسط افراد بی‌بند و بار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: قوه قضاییه به عنوان  آخرین ملجاء و پناهگاه مردم برای یاری رساندن به آنها و حافظ امنیت و آرامش مردم است.

وی دراین نشست بر اهداف بسیج و قوه قضاییه اشاره کرد و گفت:  بسیج و قوه قضاییه با الهام از ولایت و رهبری در خط مقدم اجرای قوانیین اسلامی هستند و در جهت بهبود امور، تا پای جان نیز ایستاده‌اند .

جلالی دادستان شهرستان البرز نیز درحاشیه این دیدار گفت: برآورده کردن انتظاراتِ به حق مردم و رسیدگی به امور قضایی آنان در کمترین زمان و اجرای به موقع حکم عادلانه از اهداف و دغدغه‌های اصلی قوه قضائیه است .

شایان ذکر است:حجت الاسلام حسن شجاعی مهرمسئول نمایندگی ولی فقیه، علی اصغر شیر محمدیمعاون هماهنگ کننده و مسئول روابط عمومی  سپاه امام رضا‌(ع) البرز نیزحضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار