راه اندازی دوپایگاه انتخاب رشته درملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر راه اندازی دو پایگاه انتخاب رشته در ملایر برای دانش‌آموزان کنکوری خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 29 June 2015

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: دو پایگاه انتخاب رشته در ملایر برای دانش‌آموزان کنکوری در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا؛ "کاوه برخورداری" با بیان اینکه نتیجه همه زحمات دانش‌آموز و اولیاء با یک انتخاب خوب کامل می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و نهادینه کردن فرهنگ این امر که انتخاب‌ها و تصمیمات براساس اطلاع دقیق و به دست متخصصان انجام شود بهترین راهی است که می‌توانیم به دانش‌آموزان کمک کنیم.

وی یادآورشد: از جمله آسیب‌هایی که دانش‌آموزان شهرستان ملایر را در بحث انتخاب رشته تهدید می‌کند مراجعه به مکان‌هایی است که دانش و صلاحیت این کار را ندارند.

برخورداری نسبت به انتخاب رشته نکردن توسط دانش‌آموزان مدارس خاص که فکر می‌کنند رتبه بهتری را بدست می‌آوردند هشدار داد و افزود: انتخاب رشته باید توسط افراد مشاور که صلاحیت علمی دارند و مورد تائید آموزش و پرورش هستند، انجام شود.

وی بیان کرد: حاصل تلاش و کوشش چندین ساله دانش‌آموز و خانواده با هزینه‌های امروزی با یک انتخاب غلط که توسط افرادی که صلاحیت لازم را ندارند بر باد می‌رود و مصادیق فراوانی داریم که در سنوات گذشته دچار این مشکل شده‌اند و عملاً کسی پاسخگو نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان و کوتاه کردن دست افراد سودجو، دبیرستان دخترانه فاطمیه برای خواهران و دبیرستان دکتر علی شریعتی برای برادران به عنوان پایگاه انتخاب رشته شهرستان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: مبلغی که توسط استان برای مشاوره دادن جهت انتخاب رشته برای هر دانش‌آموز در نظر گرفته شده 35 هزار تومان است که 65 درصد آن برای مشاور، 25 درصد عوامل آموزشگاه و 10 درصد برای انجام امور و پشتیبانی از برنامه‌های کمیته ارتقای کنکور شهرستان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار