زیرساخت‌های البرز با فقر مواجه است

کد خبر: ۵۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 28 June 2015
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج در بسیاری از زیرساخت‌ها فقیر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو عصر امروز در جمع اعضای شورای شهر کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج از داشتن بسیاری از زیرساخت‌ها محروم است و لازم است تا تدابیر ویژه‌ای برای ارتقای این مهم در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه جمعیت کرج هر روز با افزایش مواجه است، افزود: مسئولان در بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف موظف هستند تا با فراهم کردن بسترهای لازم زیرساخت‌های مختلف را در کرج فراهم کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش این کلانشهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ارتقای خدمات آموزشی، درمانی، ‌فرهنگی و ... از مهمترین نیازهای مردم در کرج است، بیان داشت: ظرفیت‌های این استان در زمینه‌های مختلف بسیار بالاست، بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که زیرساخت‌های مختلف در کرج با تحولات اساسی مواجه شود.

دادگو ادامه داد: مردم از ما مسئولان انتظار دارند تا با فراهم کردن بسترهای مختلف زمینه خدمات‌رسانی را بیش از پیش فراهم کنیم و شهر را با توسعه و پیشرفت بیشتر همراه کنیم.

وی رفع مشکلات و کمبودها در فضاهای درمانی را مهمترین نیاز دانست و گفت: این بخش با سلامت مردم در ارتباط است، بنابراین باید ارتقای فضاها و امکانات درمانی و بهداشتی علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود باید از توان و مشارکت خیران نیز استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار