در حاشیه اظهارات عجیب یک نماینده مجلس؛

نمایندگان اردبیل در مجلس از حقوق خود ناراضی هستند؟

با وجود اظهارات عجیب نماینده رشت، به نظر می‌رسد غالب نمایندگان مجلس و از جمله نمایندگان استان اردبیل از حقوق خود رضایت دارند.
کد خبر: ۵۴۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 25 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجالس نهم و دهم در گفتگو با خبرآنلابن ضمن اعتراض به حقوق و دستمزد برخی نمایندگان در مجلس گفت: زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تامین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟

اما چند نکته در باره این اظهارات:

آقای نماینده محترم! اگر حقوق دانشگاه بیشتر است و می توانید از دانشگاه حقوق بگیرید پس چه دلیلی دارد حقوق اسفبار! مجلس را بر دانشگاه ترجیح دهید؟ ضمن این که جای سئوال دارد چرا شغل مقدس معلمی در دانشگاه را رها کرده و از سر احساس تکلیف به مجلس آمدید با این که می دانید، خیلی های دیگر هستند که میتوانند این مسئولیت را بر دوش بگیرند و تکلیف الهی از دوش شما برداشته شود.   

و پرسش دیگر از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی این است که آنان حقوق خود را از کجا دریافت می کنند؟ آیا از محل کار قبلی یا مجلس؟ هر چند امید و انتظار نمی رود نمایندگان استان این قبیل موارد را با موکلین خود شفاف سازی کرده و در میان بگذارند، اما بعید به نظر می رسد با افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان و مزایای بسیار این شغل، آنها حاضر باشند حقوق محل کار قبلی خود را بر حقوق نمایندگی مجلس ترجیح دهند.

لذا به نظر می رسد فقدان سابقه اعتراض نمایندگان استان اردبیل به حقوق خود، بیانگر این است که آنان ظاهراً از حقوق نمایندگی مجلس ناخوشایند نبوده و رضایت دارند و گرنه نماینده ای که برای هر موضوع ریز و درشت،پیگیر ماجرا باشد بلاتردید از چنین موضوع حساسی فروگذار نخواهد کرد!

انتهای پیام 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار