ضرب و شتم وحشیانه پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل + عکس

مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مورد حادثه شب گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 15 December 2017

مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به محض اطلاع همکاران بیمارستان امام مبنى بر ضرب و شتم یکى از همکاران پرستار کادر تریاژ بیمارستان امام توسط یکى از همراهان بیمار، بلافاصله به دستور ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان، مدیریت درمان دانشگاه در معیت اداره پرستاری و حراست دانشگاه با حضور در محل ضمن دلجویی، هماهنگی های لازم برای اقدامات درمانی همکار عزیز و نیز پیگیری های قضایی انجام گرفته است.

همکار پرستار آسیب دیده از ناحیه سر و بینی دچار ضرب و جرح و شکستگی بینی قرار گرفته بود که بلافاصله در اتاق عمل اقدامات لازم انجام شد.

وی جزو یکى از بهترین و با اخلاق ترین پرسنل بیمارستان است و قطعا نسبت به احقاق حق وی و نیز جایگاه رفیع پرسنل درمان که متاسفانه علی رغم بی مهری ها همواره اولویت خود را به خدمت و درمان بیماران اختصاص داده اند اقدام قاطع خواهد شد.

در این موضوع هم بلافاصله با هماهنگی های بعمل آمده با مسوولان قضایی و پلیس پرونده برای مهاجم تشکیل و نامبرده بازداشت و گزارشات مربوطه هم جهت اقدامات بعدی تشکیل شد.

هر گونه اخلال در امر درمان بیماران و لو به هر بهانه ای و نیز ایراد آسیب و اهانت به پرسنل ارایه دهنده خدمت درمانی جرم محسوب می شود و انشالله با حمایت های حقوقی موضوع تا حصول نتیجه پیگری خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار