زمینه‌های سرمایه‌گذاری در کوثر فراهم است

فرماندار کوثر گفت: شرایط و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیا شده است.
کد خبر: ۵۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 27 June 2015
به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی کوثر افزود: ظرفیت های فراوانی به ویژه در حوزه معدن در این شهرستان وجود دارد که با توجه ویژه و سرمایه گذاری در آنها می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون منطقه باشیم.


وی گفت: بررسی نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان به خاطر نقش و اثرات آنها از اساسی ترین اولویت های کاری در فرمانداری است.

وی با بیان این که به هر میزان واحدهای صنعتی در کوثر رونق بگیرند تولید و اشتغال نیز به همان ‏میزان رشد و بهبود می یابد افزود: با ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی کوثر می توان گام مهمی برای رفع مشکلات این واحدها و رونق اقتصادی شهرستان برداشت.

فرماندار کوثر عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را معوقات بانکی ، سرمایه در گردش ، بیمه تامین اجتماعی ، عدم استمهال بانکی و بازار عرضه ذکر کرد.

او با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ جذب سرمایه گذاری اظهار کرد: سرمایه گذاری و نیز جذب سرمایه های داخلی و خارجی در اولویت اول بحث اقتصاد این شهرستان قرار گرفته است.

وی نقش واحدهای صنعتی و مولد در توسعه اشتغال را مهم و شاخص دانست و افزود: بستر سازی برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در بخش صنعت مهم است.

وی همچنین با اشاره به این که مهم ترین دغدغه ‏مسوولان این شهرستان کمک به حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است گفت: تولید محور توسعه بوده و مسوولان تمام دستگاه ها باید برای حمایت از تولید تلاش کنند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام /*
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار