کاش چرخه اقتصادي هيأت گوش شکسته ها به چرخش درآید

نايب قهرمان جهان و المپيك گفت: رئيس هيأت كشتي استان نمي‌تواند خانواده كشتي را دور هم جمع كند و بدتر اينكه هيچ قهرمان و عنوان‌داري امروز در هيأت كشتي همدان فعاليت نمي‌كند.
کد خبر: ۵۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 24 June 2015

نايب قهرمان جهان و المپيك از وضعيت حاكم بر كشتي استان همدان انتقاد كرد.

به گزارش ایسنا، "صادق گودرزي" اظهار كرد: كشتي همدان عقبه خاصي ندارد و افتخارآفريني‌هاي ورزش اول استان مديون كشتي‌گيران نهاوند و ملاير است. با تمام احترامي كه براي همداني‌ها قائلم و اين 2 شهرستان هم زيرمجموعه استان هستند اما نبايد فراموش كنيم كه همداني‌ها قهرمان جهاني نداشته‌اند و بزرگان كشتي استان از دل 2 شهرستان نهاوند و ملاير بيرون آمده‌اند. متأسفانه به مرداني چون عزيز سيف، تورج ظفري، فرامرز سماوات و سعيد گودرزي بي‌اهميت شدند و چرخ سازندگي در كشتي استان متوقف شد. به اين نخبه‌ها بها ندادند تا كشتي همدان پشتوانه‌اي نداشته باشد.

وي تصريح كرد: چرخه اقتصادي هيأت فعال نيست. رئيس هيأت كشتي استان نمي‌تواند خانواده كشتي را دور هم جمع كند و بدتر اينكه هيچ قهرمان و عنوان‌داري امروز در هيأت كشتي همدان فعاليت نمي‌كند.

نايب قهرمان المپيك 2012 لندن ادامه داد: اگر كشتي را به اهلش بسپارند شايد دوباره ورزش اول همدان پويا و زنده شود در غير اينصورت نبايد انتظار موفقيت داشت.

گودرزي در ادامه با اشاره به دوري خود از كشتي خاطرنشان كرد: من تمام زندگي خود را پاي كشتي گذاشته بودم و چندين سال در سطح اول حرفه‌اي اين رشته كار كردم. طبيعي است فردي كه به مدت زيادي در اوج باشد و مدال‌هاي مختلفي كسب كند دوري هميشگي آن هم در سن و سالي كه مي‌توانستم به افتخارات بيشتري دست پيدا كنم سخت و غيرقابل تحمل باشد.

قهرمان بازي‌هاي آسيايي 2010 بيان كرد: مجبور به كنار آمدن با اين مسأله بودم. مصدوميت براي ورزشكاران حرفه‌اي امري طبيعي است و من هم از اين قاعده مستثنا نبودم اما مدتي كه گذشت به اين باور رسيدم كه اين اتفاق حكمت الهي بوده و من هم بايد به آن احترام مي‌گذاشتم.

وي درخصوص رقابت با جردن باروفس و شكست‌ناپذيري اين نابغه آمريكايي افزود: نمي‌توان از بيرون درخصوص كشتي و نتيجه آن نظر داد. بحث جردن باروفس يا كشتي‌گيران ديگر نيست. من در تمامي شرايط براي پيروزي گام به تشك مسابقه مي‌گذاشتم. من و باروفس در جهاني استانبول و فينال المپيك لندن در اوج آمادگي به هم رسيديم و اتفاقات طوري رقم خورد كه نتوانم برابر او موفق باشم.

گودرزي در پايان با اشاره به فعاليت خود در سازمان ورزشي شهرداري تهران اعلام كرد: چند سال كارمند سازمان ورزشي شهرداري تهران هستم و براي توسعه ورزش همگاني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنم. همكاري با نفراتي چون مهدي اميرآبادي لذت‌بخش است!


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار