شهردار قم:

اولویت با اتمام طرح‌های نیمه تمام است

شهردار قم بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در عمران و آبادانی شهر قم تاکید کرد و گفت: اولویت شهرداری قم اجرای پروژه‌های نیمه تمام و توسعه فضای سبز است.
کد خبر: ۵۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 21 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق مدیریت واحد شهری امری ضروری است بیان کرد: قم استانی تک شهرستان است و این وضعیت شرایط خاصی را در استان قم ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به بدهی شهرداری قم در خصوص اوراق مشارکت بلوار پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در این زمینه نیز راهکارهای لازم را پیش بینی کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی بر اساس اولویت‌بندی و اتمام طرح‌های نیمه تمام، توسعه فضای سبز  را در دستور کار خود قرار داده است بیان کرد: در حال حاضر کلنگ زنی طرح‌های جدید متوقف شده است

وی با اشاره به اینکه برای عمران و آبادانی شهر قم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد گفت: در بازدید از شهرک صنوف که 15 سال از آغاز عملیات احداث آن می‌گذرد مشاهده کردم که بخش اعظمی از آن هنوز برق ندارد و امیدواریم که بتوانیم مشکلات این شهرک را برطرف کرده و زمینه انتقال صنوف را به این شهرک تسهیل کنیم.

سقائیان‌نژاد در ادامه با اشاره به مشکلات ورودی‌های شهر قم از سمت جعفریه و کاشان بیان کرد: از دیگر مسائلی که باید برای آن چاره‌ای اساسی اندیشید مسیر دسترسی به پردیسان است.

شهردار قم با اشاره به اینکه وحدت و اتفاق نظر خوبی بین مجموعه‌های مختلف از جمله استانداری، نمایندگان مردم در مجلس و... وجود دارد و امیدواریم که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بتوانیم در مسیر عمران و آبادانی قم گام برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار