پیش بازی بسکتبال پمینای اصفهان-نفت آبادان

نخستین جدال پمینا در لیگ حرفه ای برابر نفت آبادان

تابناک: تیم پمینا اصفهان که در لیگ ملی در جایگاه ششم لیگ برتر ایستاد در نخستین دیدار خود در مرحله حرفه ای لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف نفت آبادان می رود.
کد خبر: ۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷ 15 February 2015
به گزارش تابناک، تیم پمینای اصفهان با ایستادن در جایگاه ششم لیگ ملی به کار خود در این لیگ پایان داد و توانست سهمیه اصفهان در لیگ برتر بسکتبال را نگه دارد.
پمینا یک هفته مانده به آغاز لیگ ملی بسکتبال با حمایت کارخانه پمینا آغاز به کار کرد و توانست ضمن حفظ سهمیه چندین ساله اصفهان در بسکتبال کشور بازی های خوبی را برابر تیم ها به نمایش گذارد.
پس از اتمام لیگ ملی، از فردا لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور استارت می خورد و تیم های حاضر در این لیگ برابر حریفان خود صف آرایی می کند.تفاوت این مرحله از مسابقات با لیگ ملی در این است که در لیگ حرفه ای تیم ها می توانند از بازیکنان خارجی در ترکیب خود استفاده کنند.
پمینا در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف نفت آبادان می رود، نفت یکی از تیم های پرقدرت لیگ است که در جایگاه پنچم لیگ ایستاد و از رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملی بازماند.
محسن صادق زاده، سرمربی پمینا اصفهان در گفت و گو با رسانه ها پیرامون نخستین بازی این تیم در لیگ حرفه‌ای با نفت آبادان گفت: تیم نفت آبادان مجموعه‌ای کیفی و متشکل از نیروهای کارآمد است و ما امسال 2 بار از این تیم شکست خورده‌ایم اما امیدواریم در بازی فردا با ارائه یک بازی معقول و منطقی به نتیجه خوبی دست یابیم.
وی با اشاره به وضعیت شاگردانش تصریح کرد: از زمان آغاز حضور در مسابقات لیگ تا پایان مسابقات ملی 16 مسابقه انجام دادیم و مسابقات جام ملی ما را به سمت آماده شدن برای لیگ حرفه‌ای سوق داد.
سرمربی تیم پمینای اصفهان به وضعیت تیمش برای مهیا شدن به منظور شرکت در لیگ اشاره کرد و افزود: بازیکنان ما با تمرینات شبانه‌روزی توانستند تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کنند و امیدوارم در لیگ حرفه‌ای بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.
گفتنی است تیم‌های مهرام، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد، هفت الماس قزوین، نفت آبادان، پمینا اصفهان، شهرداری گرگان، ثامن مشهد و صنایع پتروشیمی در لیگ حرفه‌ای حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند.
برنامه مسابقات هفته نخست به شرح زیر است:
پمینا اصفهان ـ نفت آبادان
امن مشهد ـ مهرام تهران
پتروشیمی بندرامام ـ صنایع ماهشهر
دانشگاه آزاد ـ شهرداری گرگان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار