تمرکز پلیس بر باندهای سازمان یافته و قاچاقچیان دانه درشت

جانشین فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان روانسر گفت: برخورد با باندهای سازمان یافته و قاچاقچیان دانه درشت از اولویت های کار پلیس بوده و تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده است.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان روانسر با اشاره به اینکه برخورد با پدیده قاچاق کالا از اولویت های پلیس است، اظهار کرد: اساس کار پلیس برخورد با باندهای سازمان یافته و قاچاقچیان دانه درشت بوده و تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده است.

وی با اشاره به کنترل جرایم بویژه پدیده قاچاق در بخش اورامانات، گفت: با عنایت به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق سازماندهی شده و همراه با برنامه ریزی منسجم، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: بالغ بر 25 دستگاه و ارگان دولتی در کنترل پدیده قاچاق نقش دارند، لذا برخورد با این پدیده شوم نیازمند همیاری ارگان های مرتبط و مشارکت مردمی است، ناجا نیز در برقراری نظم و امنیت همکاری لازم را دارد.

سرهنگ مرزبانی ضمن تشریح برنامه های راهبردی ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت، عنوان کرد: پلیس خدمتگزار مردم و در خدمت مردم است، اما برقراری نظم و امنیت در سایه تعامل و همکاری میسر خواهد بود.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان روانسر نیز در ادامه بیان کرد: امنیت یک پدیده اجتماعی و چند وجهی است و در استقرار آن سازمان ها و نهادهای دولتی و آحاد مردم جامعه نقش بسزایی را دارند که ناجا در نوک پیکان این وظیفه خطیر قرار دارد.

سرهنگ "محمد قنبری"، آموزش همگانی و مشارکت مردمی به عنوان دو اصل کلی در برخورد و کنترل جرایم در کنار تعامل با سازمان ها و نهادها دولتی، نظامی و جامعه روحانیت شهرستان و ریش سفیدان و معتمدان محلی را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.
نیروی انتظامی پشتیبان واقعی ولایت فقیه و حامی مظلومان 
 
در ادامه ماموستا "ملا عبدالله غفوری" امام جمعه شهرستان روانسر، نیروی انتظامی را پشتیبان واقعی ولایت و حامی مظلومان معرفی و تأکید کرد: پلیس در این زمان که معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال خدشه وارد کردن به فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی مردم هستند، وظیفه خطیر خود را به بهترین وجه انجام می دهد.

وی ادامه داد: خدمت در نیروی انتظامی خصوصاً در مناطق محروم و خدمت به این مردم افتخار و توشه راه آخرت است.

امام جمعه شهرستان روانسر به نقش مهم و حياتي آسايش و آرامش در سایه امنیت اشاره کرد و گفت: آرامش و آسايش در تمام ابعاد به وجود نمی آید مگر در سایه امنیت، که نیروی انتظامی نقش پررنگی در برقراری آن دارد.

گفتني است، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ "عزیز الهیاری" فرمانده سابق انتظامی شهرستان روانسر تقدیر و سرهنگ "محمد قنبری" به عنوان فرمانده جدید این انتظامی منصوب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار