در نیمه اول شهریور ماه اتفاق افتاد؛

حضور بیش از یک و نیم میلیون زائر در مشهد

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: یک میلیون 708 هزار و 593 زائر و مسافر از ابتدا شهریور تا نیمه شهریورماه به مشهد سفر کردند.
کد خبر: ۴۹۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 10 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: یک میلیون 708 هزار و 593 زائر و مسافر از ابتدا شهریور تا نیمه شهریورماه به مشهد سفر کردند.
 

مهدی فروزان اظهار کرد: یک میلیون و هفت هزار و 573 مسافر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی، 376 هزار و 94 نفر از طریق وسایل حمل و نقل جاده‌ای، 162 هزار و 476 مسافر از طریق حمل و نقل هوایی و 162 هزار و 450 مسافر از طریق حمل و نقل ریلی به مشهد سفر کرده‌اند.


مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان سفر در طی این 15 روز نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.9 درصد افزایش داشته است و آمار سفر با حمل ونقل شخصی به نسبت سایر وسایل حمل و نقل دیگر بسیار چشمگیر است، همچنین میزان سفر با حمل و نقل ریلی و هوایی خیلی به هم نزدیکند.

وی عنوان کرد: سفر با حمل و نقل ریلی و شخصی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 9 درصد و 4.3 درصد افزایش داشته است، همچنین سفر با حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ترتیب 3.7 درصد و 2 درصدکاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
منبع؛ ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار