لزوم حفظ جمعیت روستاهای حاشیه کویر اصفهان

تابناک: نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس گفت:حفظ جمعیت روستاهای حاشیه کویر استان اصفهان باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این مسئله به دلایل امنیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کد خبر: ۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد بخشایش امروز در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری کچورستاق با بیان اینکه توجه به روستاها و حفظ جمعیت در آن از اولویت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: حفظ جمعیت روستاهای حاشیه کویر به دلایل امنیتی مهم هستند و همه باید در این زمینه توجه لازم را صورت دهند.

وی بیان کرد: در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در تمامی روستاهای شهرستان اقدامات عمرانی در زمینه احداث سالن، احداث ساختمان دهیاری، آسفالت معابر، احداث میدان و جدول گذاری و بلوک فرش در حال انجام است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه همه مناطق باید در توزیع اعتبارات مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده است تمامی مناطق دیده شود.

وی به بازسازی و راه اندازی ساختمان دهیاری روستای کچورستاق اشاره کرد و ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت 250 متر و زیربنای 70 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال راه‌اندازی شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار