رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان:

۲۵۲ شرکت تعاونی فعال در دامغان وجود دارد / افتتاح ۲ شرکت تعاونی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان ضمن بیان اینکه ۲۵۲ شرکت تعاونی در شهرستان فعال هستند، گفت: در هفته تعاون دو شرکت تعاونی به این تعداد افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 03 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود پور معظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح برنامه های هفته تعاون در دامغان که طی روز های یازدهم تا هجدهم شهریورماه خواهد بود، تاکید کرد: در این راستا چهار ویژه برنامه در دامغان اجرا خواهد شد که افتتاح دو شرکت تعاونی در زمره این برنامه ها محسوب می شود.

محمود پور معظمی  - کراپ‌شده

وی افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و فرماندار، دیدار با خانواده معظم شهدا و بازدید و سرکشی چند شرکت تعاونی از مهمترین برنامه های هفته تعاون در دامغان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: در هفته تعاون امسال دو شرکت تعاونی کشاورزی و خدماتی هرکدام با سرمایه گذاری ۲۵۰ و ۱۵۰ میلیون ریال و اشتغالزایی در مجموع برای ۱۱ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پور معظمی با بیان اینکه دامغان۵۰۰ شرکت تعاونی ثبت شده دارد، اظهار داشت: از این تعداد۲۵۲شرکت تعاونی فعال است که۶۵ هزار و ۲۵۲ نفر عضو دارند که از این تعداد۴۲ هزار و ۵۳۱ نفر مرد و ۲۲ هزار و ۷۲۵ نفر زن هستند.

وی همچنین با بیان اینکه دامغان ۲۰ شرکت تعاونی ویژه بانوان دارد،خاطر نشان کرد: شرکت تعاونی های شهرستان در قالب ۱۴ گرایش شامل کشاورزی، صنعت، معدن، خدماتی، فرش دستباف، تامین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان، حمل و نقل، مصرف اموزشگاهی، تامین نیاز صنوف خدماتی و دو مورد دیگر شرکت های تعاونی فراگیر ملی و اعتبار هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان با اشاره به سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریالی شرکت های تعاونی در این شهرستانافزود: اینشرکت هابرای دو هزار و ۹۹ نفر شغل ایجاد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار