امنیت سرمایه گذاری خارجی را در مازندران تضمین می کنیم

استاندار مازندران در دیدار با جمعی از سرمايه گذاران و مسئولان بزرگترين شركت غذايی روسيه براي توسعه واردات و صادرات محصولات كشاورزي، ظرفيت های روسيه و ايران را در حوزه محصولات كشاورزي بالا دانست و گفت: وقتی قرار است صادرات و واردات داشته باشيم بهتر آنست كه اولويت اصلی ما همسايگان ما باشند.
کد خبر: ۴۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 16 June 2015
به گزارش تابناک، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران توسعه همکاریها با روسیه را از سیاستهای مهم برشمرد و گفت: از هر گونه سرمایه گذاری خارجی در استان حمایت و امنیت آن را تضمین می کنیم زیرا توسعه همكاری و روابط بين روسيه و ايران از سياستهای مهم ماست در اين راستا انتظار داريم تا چارچوب فعاليتها تدوين شود و هر چه سريعتر زمينه اين فعاليتهای اقتصادی فراهم شود.

فلاح افزود: خوشبختانه در استان مازندران بندر اميرآباد با ظرفيت های بالا وجود دارد كه می تواند در زمينه توسعه مبادلات نقشی اساسی داشته باشد.

 
در اين ديدار رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مديركل اقتصاد و دارايي استان نيز در زمينه ظرفيت ها و مساعدت های لازم برای تحقق اين سرمايه گذاری توضيحات لازم را ارائه کردند.


سرمايه گذاران روسی نيز از مساعدت و عنايت استاندار مازندران تقدير کردند و خواستار تسهيل در امر سرمايه گذاری شدند، سرمايه گذاران روسی براي خريد محصولات غذايی مازندران اعلام آمادگی و تاكيد کردند از بندر امير آباد برای انتقال و فروش محصولات كشاورزی به آسياي مركزی استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار