حیدری:

هوای اصفهان تا پایان هفته سالم است

تابناک: اداره کل هواشناسی اصفهان پیش بینی کرد وضعیت سالم هوای این شهر تا پایان هفته جاری ادامه یابد.
کد خبر: ۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸ 14 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار بر روی استان در چند روز آینده است.

« جلال حیدری » افزود: بر این اساس، در بیشتر مناطق استان اصفهان، افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده بویژه در مناطق غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.

وی گفت: تا چند روز آینده پدیده رکود هوا در اصفهان اتفاق نخواهد افتاد و پیش بینی می شود تا پایان هفته هوای اصفهان در وضعیت سالم قرار داشته باشد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه تا ۲۴ ساعت آینده دما در بیشتر نقاط استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، دمای شهر اصفهان در طی این مدت را حداکثر ۱۸ و حداقل ۶ درجه سانتگیراد بالای صفر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه فریدونشهر در غرب اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف و باران بوده است، میزان بارش برف در این شهرستان در مدت یاد شده را ۱۲ سانتیمتر و میزان باران را ۱۲،۵ میلیمتر اعلام کرد.

حیدری افزود: در بویین و میاندشت نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک سانتیمتر برف گزارش شده است.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان اصفهان میانگین شاخص کیفی هوا ( AQL ) هوای شهر اصفهان در ۱۲ ساعت گذشته ۸۵ AQL اعلام شده است.

شاخص کیفی هوا زیر ۱۰۰ AQL نشاندهنده سالم بودن هوا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار